Solen lyser ...

Solen lyser med sin frånvaro idag. Jag som hade laddat för städning i solskenet...typiskt! Det går ju så mycket lättare om solen skiner. Allt blir så mycket finare också. Men jag kommer inte undan städningen ändå kan jag tro. Det liksom verkligen behövs röjas lite här hemma. S är i skolan och T ligger på soffan. Hon ska snart bli skjutsad till dagis. Vet inte om jag ska hämta henne innan jag åker till jobbet eller om hon ska få va kvar tills N kommer? S hämtar jag nog efter skolan, fasen! Glömde att bestämma med honom hur han vill ha det... jaja, hämtar iaf, han kan behöva vila lite! Imorgon är det ju fotbollsträning och sen match på TV, fotboll för hela slanten alltså! Bra att det för en gångs skull är en tidig match så att de små kan kolla. Oftast börjar de ju så sent...

Jagar dessutom barnvakt till helgen... N ska iväg och fiska och jag jobbar kvällar. Lyckad kombination? Att det dessutom är Poolspel på söndan underlättar INTE kan jag säga. Men jag får hoppas på att underbara mamma kan ställa upp lite, ska kolla med barnens faster också. Ja, annars får de väl roa sig själva? Närå, men på nåt sätt MÅSTE jag lösa det hela!! Men hur?? Fast med tanke på att T börjar snora och snörvla så kanske vi ligger i Baconfeber till helgen? Å det är ju också en lösning om än en mindre bra lösning...

I söndags åkte hela stoora familjen till Åland. Pappas födelsedag skulle firas. När man äter smörgåsbord ska man bara äta det man tycker är gott eller hur? Det tog min dotter fasta på!!

Chokladmousse, tårtbit, glass och ädelost. "Mamma man får bara ta det man tycker är gott"

Nu dags att sätta fart med städet!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback