Vila vs Dans = Soffan

Kort inlägg...känner mig väldigt trött. Sambon föreslog att det var för att vi somnar så sent. Jag hävdar bestämt att det är för att jag måste vakna så tidigt... Borde just nu befinna mig på danskursen...fasen vad latmaskens kofta är skön ibland!! Ikväll känns den som en tvångströja, eller jag vill att den ska vara det så jag kan skylla på den och inte behöva åka...Nu är det iaf för sent så jag blir kvar här på soffan.

Har två långa kvällspass att se fram emot. 13-22 onsd och torsd. Funkar men inte så roligt. Fast jag slipper iaf stressa iväg på morgonen och det är värt jädrans mycket!

Nu ska sonen få liet hjälp att komma ner på kudden och få lte sömn i sina blå!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback