2010-04-27

Skulle egentligen ha jobbat extrapass idag. Av olika anledningar blev det inte så och jag tänker unna mig lyxen av att vara ensam hemma en stund på fm. Loppan får gå till dagis när grabben går till skolan och jag ska lyssna på tystnaden ihop med min kaffekopp... Känns inte dumt alls. Sen har jag jobbkväll på schemat, vilket inte alls passar in i planeringen, för N har kvällsträning. De får välle vara ensamma en stund och så hoppas vi på det bästa... Studsmatte förbud och varsin stooor skål glass kanske kan hålla dem lugna en kvart iaf? ;) Fast de brukar vara duktiga. Tror inte att de törs bråka när de är ensamma, de har ju bara varandra då och är liksom i behov av att det ska funka för det finns ju ingen som kan reda ut situationen. Svammel! Ni kanske förstår hur jag menar ändå?

Nu är det dags för operation väckning av husets småfolk!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback