LÅÅÅNG-fredag

En bit av tjälknöl-snutten som fanns i kylen fick agera skinka i röran till den micro-bakade potatisen. Känner mig som värsta unkisen som inte ens lagar mat till mig själv. Fast å andra sidan, hemgjord "skink"-röra och bakad potatis kan väl räknas som hemlagat, eller? Funderar starkt på att göra mig en Jansons och kanske en omelett med svampstuvning till middag...men den där laxen är faligt nära att hamna på en macka och därmed döpas till långfredagsmiddag.... Vi får väl an se. Skumt att inte behöva tänka på att nån annan kan vara hungrig och vilja ha mat. Näe, det är bara min egna lilla mage som kurrar till ibland. Förutom kattens då, men den kurrar för jämnan den så.... Hoppas jag iaf att den gör just nu. Den lilla rackaren har övergett sina små och är ute på vårvandring. Farligt nära vägen med all trafik. Lovar er dyrt och heligt att jag inte har det minsta lust att bli med kattungar som ska flaskmatas...har varken tid eller lust, så det kanske är bäst att jag letar upp kattf*n nu och lockar bort henne från vägen innan hon får däckspår på ryggen... ;)

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback