Påskens afton!

Jobbat idag med. Grymt skönt väder ute så det är riktigt härligt att promenixa mellan husen man ska till eller från. Varit ute och kikat lite på tomten, vilket fått mig att förstå att uttrycket "Det som göms i snö-kommer fram i tö" är till 100% sant...suck. Slarvmaja jag har gått och plockat diverse äckligt nikotin-avfall.... BLÄ! Å än är inte all snö borta så jag antar att jag kommer få göra om det igen...BLÄ igen...

En underbar doft av Jansons frestelse sprider sig i huset, till det blir det knäckemacka med stark ost på. Omelett med kantarellstuvning och så ännu mera gubbröra... Me like gubbröra.. ;) Suget efter just gubbröra blev inte helt stillat igår trots en stor skål bara till mig. Så jag gjorde en liten mindre skål idag med. Gott som tusan det ju!! Sen hoppas jag att jag proppmätt ska kunna landa här i soffan, pilla mig i naveln och kolla på körslaget. Känns som en helt okej afton fast jag saknar så klart mina tre kärlekar. Imorgon kommer de hem och jag LÄNGTAR!!


Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback