2010-08-24

Från att ha varit ett stort och rungande tvärNEJ till fotboll ikväll. Har sonen nu ombestämt sig. BRA på fler sätt än ett. Bra att se sin roll i laget. Att ställa upp för sin lagkamrater.
Bra att våga möta det där som han är osäker inför.
Jag vet så precis hur han känner.
Vissa människor får mig att, bara genom sin närvaro, känna mig så liten och så mindervärdig.
Hur nu det går till?
Jag pratar ju inte ens med dom. Vill inte ens prata med dom.
Dom ser mig kanske inte ens?
Men vissa har en sån inverkan på mig.
Just detta går sonen igenom nu. Bra att han ändå vågar möta det!
För varför ska människor jag inte har någon relation till få påverka mig?
Varför ska dom hindra mig att göra saker jag vill?
Inte alltid jag vågar möta det/dom.
Ikväll gör vi det ändå!
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig om att vissa människor gör så att man får väldigt dåligt självförtroende, att man undviker vissa saker för att just DOM är där..Varför ska jag/vi krympa våra liv??

Du gör helt rätt i att gå dit ! Sen om det är så jävla kul i denna blåst o regn är väl en annan sak :P

2010-08-24 @ 16:45:25
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Trean

Fast det jag filurar på är vad det står för egentligen hos mig? Varför påverkar de mig fast de inte GÖR något...de bara finns... Så undrar jag om JAG påverkar ANDRA människor på samma sätt? Finns det folk därute som väljer att inte komma/delta/närvara pga av MIG????



Antagligen gör det ju det...undrar vilka?

2010-08-24 @ 21:21:20

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback