Augusti

Tiden springer iväg. Sonen börjar i tvåan imorn. Loppan är "störst" på dagis. Alla midsommarfiranden är avklarade och det är bockjakt, älgjakt och vinter-sol-resor som planeras in i almanackan nu. Fotbollssäsongen drar igång igen efter långt sommaruppehåll. Matcher i helgen som absolut ska tittas på!

Tänkte att jag kanske skulle ta med mig barnen till solen i oktober. Herrn i huset är ju på älgjakt och vad kan passa bättre än att njuta av sonens sista mammadagar, vid sidan av en pool i värme och sol? Ska se till att vara ledig iaf. Hoppas på att jag kan hitta en billig resa i sista minuten. Om inte så kan vi ju alltid ta tåget till faster i Bollnäs... ;)  Nåt ska jag hitta på iaf!

Annars så lunkar det på. Brukar vara skönt med rutiner igen såhär på höstkanten. Vet inte om vi får några rutiner nu när jag jobbar natt. Vi får väl se hur det funkar med allt. Känns som att sommaren mer varit en prövotid, nu börjar allvaret....

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback