Konstigt

När jag blir sjuk...blir jag sjuk på riktigt! Så här är det: När jag är sjuk får jag en sån otrolig längtan efter att träna...till och med att ge mig ut på en joggingtur lockar. Något som vid friskt tillstånd aldrig skulle falla mig in!
Nu håller jag på och intalar mig att jag inte alls ska ge mig ut i motionspåret. Det ÄR inte nyttigt att vare sig långpromenera eller kortjogga då man har halsont och feber. Hm, mycket konstig sjuka som drabbar mig! Kanske synd att just den försvinner ihop med febern? Så, nu önskar jag att förkylningsfeber kan försvinna och joggingfeber kan stanna...
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du. Jag är likadan. Tror psyket passar på när det har en Ordentlig ursäkt.

Eller så är det bara en dödsönskan.

2010-08-24 @ 16:16:22
URL: http://jennifergothilander.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback