Har lite flyt och energi!

Skottat snö...hua! Det verkar aldrig ta slut?? Visst det är vackert och det är vinter och allt...men det är baske mig inge skoj att skotta såna ohyggliga mängder!!
Städa...lika trist! Lika välbehövligt men fan så tröstlöst! Blir liksom ingen ordning ändå... Bara flyttar runt på prylarna. BLÄ!
det enda som känns ok är att man då och då får ta en paus, kaffepaus! Blir många såna idag, för det förtjänar jag! Faktiskt fått ordning på sovrummet vårt, vardagsrummet duger men inte mer. Barnens rum....hm...måste sätt på mer kaffe nu tror jag!! :D
Jag har iaf, en glad känsla i magen. Ser fram emot julen. Är glad att vi fått så fint i hallen. Och ja...är bara allmänt tacksam för allt jag har i livet!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback