Jobbdax

Har exakt 20 timmar kvar att jobba i år....
Börjar vela. Ska jag ge mig tillbaka lite förr än jag "bestämt"? Saknar tempot. Saknar kompisarna. Saknar...ja...jag saknar det mesta. Eller, jag börjar ledsna på att inget göra...
Hur ska man göra??
Sex månader till och sen jobba igen. Orkar jag med sex månaders stilla lunk till? Visst, jag har verkligen behövt stressa av! Få ner vilopuls och stoppa panikattackerna. Funderar mest på om jag ligger stabilt nu och är redo att prova på fart och fläkt igen? Eller om jag kanske behöver lugn och ro ett tag till?
Min dotter sa: "Du skulle kunna försöka bli pensionär, mamma". Hon ville inte att jag skulle jobba natt längre, och jag sa att hon inte tycker om att jag jobbar dag heller... Klok tjej va?
Men nja, inte pensionär ännu? Nej, jag saknar fart och fläkt!!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback