Juldagen

Man får gå upp hur tidigt man vill va? Jodå, framåt halv elva vaknade familjen till liv. Skönt! Välbehövligt!
Efter julmatsfrukost spelar barnen Kinect för brinnande livet. Faktiskt riktigt roligt måste jag säga. Vi kommer definitivt att köpa flera spel. Jag och loppan vill ha Zumba-spelet iaf. Sonen vill ha fler sportspel. KUL GREJ! Loppan som för övrigt spelar DS så ögonen blir fyrkantiga...
I eftermiddag blir det bio, Narnia. Mysigt som sjutton! Sen är det väl dax för mig att fara till ett nattpass på jobbet. Känns helt okej. Fick min julafton ledig och vad mer kan man begära? Nu kan jag "offra" mig på varenda helgdag ett år framöver, tills det är dax att bråka sig ledig nästa julafton. Undrar hur många år jag kommer slippa undan? Har ju faktiskt klarat mig i alla år, utom ett. Då var jag typ nitton, singel, barnlös och fruktansvärt bakfull....hua! Nä, bäst att hålla sig från jobb på julafton helt enkelt.... ;)
Nu kanske det är dax att krypa ur pyjamasen?
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback