Lipsillen

Jösses vad det snöar ute... vitt, vitt, vitt. Dock håller sig temperaturen på en hygglig nivå nu tycker jag! Har inte haft luftpumpen på inatt och ändå har vi 20 grader inne. Nice!
Loppan som blev omdöpt till lipsillen av en kär vän ;) hon går fortfarande på alvedon. Äter inte särskilt mycket, vilket hon inte gör annars heller så. Lite mat för henne är typ ingenting, eftersom det normala intaget är nästintill obefintligt.Men lite glass här och där, kalla pannkakor funkar också. Bättre än inget som sagt! Suck! Men jag är säker på att hon överlever ändå! Nu verkar det som att det värsta på ovansidan av tungan är över, dock kan hon fortfarande inte lyfta på tungan.
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

;-)

Lite glass och pannkakor är väl perfekt om det slinker ner! :)

Man får väl släppa sunda tankar vad det gäller såna där små bruttor med liten mage. Pommes o glass, What Ever liksom! :-D



Skönt att höra att det gett sig lite iaf!



Kram på er



2010-12-18 @ 00:24:47
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback