2010-02-04

Snö som virvlar runt, runt, runt. Om det är ny snö som kommer eller om det är befintlig som yr runt är svårt att säga. Men det har i alla fall skottats här på förmiddan och jag är innerligt trött på detta nu! Kan det inte bara få ligga vitt och fint med sol som strålar och några, två eller tre minusgrader... I den bästa av världar. Om jag ska hitta något positivt så är det väl att alla kissfläckar från diverse djur försvinner. Nåt kryp som lämnat gula märken efter sig strax nedanför vår farstukvist. Säker på att det inte är vårt fyrbenta kryp då hon inte går utanför dörren alls nu i detta väder... Hm, men nu syns de inte och det är ju bra. Men så mycket mer gott har jag inte att säga om detta evinnerliga snöande. Bara onödigt och trassligt! Tänk när allt detta ska smälta bort om några veckor. Finns en stor risk att vi kommer få det vått om fötterna i källaren, och då menar jag inte i badkaret ;)

Nåja, som min morfar sa : "Det är ingen idé att streta emot, det kommer ned ändå"

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback