2010-02-06

Just avnjutit en middag av lördagslyx-kvalité. Ört-och vitlökskryddat kött, potatisgratäng, vitlöksbröd och broccoli. Ett glas Lindemans cabernet, baileys och kaffe. Ja, det kan ju inte bli bättre? Om jag dessutom lägger till dagens program så kan vi konstatera att denna dag varit en blandning av mycket och alla är mer än nöjda!
Innebandy för sonen. Båda barnen har varit på bio, sett olika filmer iofs. Jag och mannen fick oss nästan två timmar som vi spenderade strosande i en snöig småstad. Passade på att kika in i några affärer vi inte varit in i förut. Tog en fika på Café Kulan, sjukt god semla och värmande kaffe.


Nu väntar fotboll på TV. Barcelona spelar och den där melodifestivalen går "fetbort" kan jag säga. Jo, vi har fler apparater, men jag sitter hellre och snusar i håret på en nybadad gosse framför fotboll än ensam i soffan framför melodifestivalen....

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback