Hej igen

Länge sen sist. Brukar väl uppdatera här oftare än en gång i veckan?

Har börjat en validering på jobbet. Har sökt nya/andra jobb. Faktiskt fått svar och erbjudande men inget som jag nappat på. Känns ändå som en skön kick för självförtroendet att det ringer, att det finns arbetsplatser därute som VILL att jag ska komma dit. Vet inte egentligen varför jag söker annat, jag trivs där jag är nu. Men varför nöja sig? Vem vet när det dyker upp nåt spännande? Lika bra att träna på att söka tills det kommer nåt jag verkligen vill ha! Då är det ju bra att ha lite vana på att söka och skriva CV:n...

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men halåååååå!!! Konkurrera inte ut mig dååå!!!

=P I neeeeds jobb...

2010-02-28 @ 19:20:45
URL: http://jennifergothilander.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback