Kisset

Ja, jag säger då det... TUR att jag inte är en sån som går igång på grannarna i första taget. Hittade gula fläckar i snön farligt nära vår farstukvist i börkan på veckan. De försvann ju fint när det var snöväder i onsdags. Men lite irriterad var jag faktiskt, mest för att jag visste så säkert att det minsann inte var vår katt som pissat utanför dörren. Men så...hrm...om man har ett rostigt fäste till hängrännan vid taket, och sen så kommer solens strålar på snön som ligger där...ja...hrm. Då droppar det liksom gul/brunt tövatten därifrån och GUESS WHAT?? Jo det ser precis ut som att någon/något kissat där...

Glad att jag fortfarande är sams med grannarna. Folk har väl blivit osams för mindre än kissande katter har jag hört! Typ Grannfejden...hahaha

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback