2010-01-15

Inte mycket skrivet här på sistone. Har inte haft nån lust att skriva av en speciell anledning, men jag gör väl ett försök ändå.
jag försöker att inte skriva allt för personligt. Tex om barnen och mannen i mitt liv. En balansgång som är svår ibland. Å andra sidan så är antalet läsare begränsat så om det skulle slippa ur mig nåt som är på gränsen så gör det säkert inget. Dock så vet jag att det finns en läsare som TROR att den läst min blogg...bara det att den läst någon annans ord...blev inte såå bra kan jag säga. Därav minskad skrivlust!

Jaha, vad har hänt då? Inge alls kanske? Känner mig på ett skumt humör idag...lite bitsk? Är i behov av socialt umgänge! Ser ut som att helgen är fullbokad nu ändå, men jag skulle vilja få till nån sorts social stimulans på lördag. Ser mörkt ut just nu. Dels för att jag inte kan bestämma mig för om jag verkligen orkar. dels för att jag inte kan bestämma mig för vem/vilka jag skulle vilja umgås med. Förutom mina juveler då förstås. Helgen ska dessutom fyllas av diverse träning för lillpojken, kalasande hos systerson som fyllt år. Leverans till pappa med diverse matlådor och strykbräda. Älgjakt och jobb hos chefen för sambon.

Joråsatte...
...återkommer!


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback