Idag

Onsdag 27 Januari 2010. Ute just nu, blåsigt och -6,7. Rimfrost som biter i trädens grenar. Snöstorm från väster som närmar sig.

Vaknade imorse och dagens första tanke var: "Om jag skriver en bok om mitt liv kan titeln vara: Kvinnan med stenkoll-en livslögn eller en mammasanning?"
Tja, kanske beskriver mitt liv just nu?

Längtar efter våren. Läste i n tidning igår om att det är dags att börja tänka på blommor och fröer. Förodla och förbereda. Väntar nog ett par veckor till även om klådan i de gröna fingrarna börjar bli outhärdlig!

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Asbjorningeborg

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-28 @ 23:44:23
URL: http://asbjorningeborg.blogstie.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback