My snow-zone

Torsdag 28 Januari 2010. Snön vräker ner och temperaturen ligger på -4,8.
Ganska behagligt, blåser inte allt för mycket trots allt. Värre var det inatt.
Jobbade igår kväll och det gick, men inte mycket mer än så.


Försov oss imorse. Allihop. Grannens son var lovad skjuts till skolan så sambon tog med dom när han for till jobbet. Fick ju förstås ringa skolan först och tala om att barnen blev sena...tar ju en stund att skotta fram bilen ändå.
Nu är nästan hela garageuppfarten skottad och postlådorna går att nå från postbilen. Tidningsbuden åkte inte ut inatt så jag fick tidningen inlagd på köksbordet idag, i utbyte mot lite kaffe.

Nu är det inte mycket snö kvar att röja undan, men jag tog en kaffepaus. Och när man ser ut genom fönstret så är det garanterat snart dax igen. Men det skulle väl lugna sig under dan va? Hoppas på det!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback