Uppdatering

Hm, vad ska jag uppdatera er om idag då? Händer ju inte så särskilt mycket just nu. Livet har just återgått till det "normala". Det vill säga, ekorrhjulet är på snurr igen med jobb, skola och dagis. Nåja, skolan börjar på torsdag, men fritids vart det igår i alla fall för lille herrn. Store herrn är också tillbaka på jobbet nu och jag...ja jag jobber ju jämt känns det så mitt hjul snurrar på som vanligt kan man säga.

Har just haft storfight med juvelerna som bara vägrar lyssna utan istället ligger på golvet och sparkar på varann. Straffet blev att gå in på sina rum och lägga sig utan saga och mys. Absolut inget bra straff, men det biter iaf. Och så ett lagom bra hot som jag inte kan stå för alls...att det inte skulle bli väckta imorgon för att hinna till fotbollscup i Åkersberga och efter det Globen och Disney on Ice. Nej, det är inte särskilt sannolikt att jag skulle låta dem missa det...men ändå så for det ur mig i "stridens hetta" och jag avskyr när jag gör så. Hotar med nåt som jag vet, och barnen vet det också för all del, att jag inte står för. Och att ta ifrån dem sagan, hm, nej det är inte heller okej? Men jag är bara mamma så jag hoppas nån i föräldrahimlen kan titta ner på mig och förlåta mig för det. Antar att det kommer hända igen så de kan skicka fler förlåtelser på en gång så jag har några att ta av...
Inte för att mina föräldrar finns i himlen, tack och lov. Men jag menar alla föräldrar som finns där...de kan väl förlåta mig lite? snälla?

Jaja, ni märker, det är total hjärnkaos här och bara förvirrat pladder. Är sån just nu så det är bara att gilla läget.

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback