Lägesrapport

Snart semester. Bara tre nätter kvar sen blir det drygt tre härliga veckor med sambon och juvelerna. Eller en vecka träffar vi ju inte herrn i huset etersom han åker till fjälls och fiskar, men ändå...

På planeringen finns:
Campingmys i lekstugan.
Stockholmsturné med Värmlandsbor
Sol och mys på Tyvö
Avkoppling i Norrsundet

Borde kunna hinna med allt på tre veckor utan att få semesterstress, eller vad tror ni?

Just nu går tvättmaskinen varm. Dammsugaren får veta att den finns och resultatet ska bli ett någorlunda avstädat hus, med renbäddade sängar. Avlivade dammelefanter. Rena dukar här och där och allmänt avskrapande av det ena och det andra som släpas in under soliga dagar!

Har jag ork kvar i slutet på semestern, eller nån av dagarna iaf så ska jag försöka komma iväg på nån loppis och kränga lite prylar. Har så vansinnigt med grejer överallt och behöver rensa ut lite.

Så det var min semester-rapport.

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Härligt med lediga dagar!



Om du vill ha sällskap på loppis så hojta till. Jag har funderat på det länge. Har enormt mkt barnkläder osv. Funderade ett tag på bakluckeloppis i norrskedika... ?



Ha det jättebra!



Kram

2010-07-11 @ 11:45:45
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback