Nedkopplad, avkopplad, urkopplad!

Semester mina vänner! Senaste veckan har innefattat lite av det mesta! Sightseeing ut till Saltkråkan, Norröra. Vildsvinssafari där vi inte såg ett endaste litet tryne...om vi inte tittade på varann då förstås. Besök i en närliggande Vikingaby. Utvändigt synande av slott och kyrka, just där det begav sig för inte länge sen. Grönan Lund fick sig också ett besök. Och nu ska vi vidga våra vyer i en sex meter lång plast- och plåtlåda.

Den delen av huset som ska föreställa bilparkering under tak men som mest fungerar som möbler-ägda-av-andra-förvarings-hus har blivit "städat". Tvättstugan är baske mig tom nu. Gräset är vidbränt av gassande sol. Axlar och ben är pepparkaksbruna på vissa av oss, lagomt sommarsverige-bruna på andra.

Ja, det är väl som det ska vara då det är ledigt och lugnt? Till och med vårt bredbandsuppkopplande har tagit sig en nedkopplande semster. Skit-Telia...skicka mig en ny Gateway!!! Min är trasig och mobilpinnen suger!!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback