Sommarlov

Verkar som att det blivit sommarlov från bloggandet... såg att det var två veckor sen jag klickade ner bokstäver här. kanske dax nu?

Har en kycklingpaj i ugnen som ska få följa med till parken i lilla staden. Det är tänkt att vi ska ha picknick och mys innan barnen ska springa "Flygfyren-loppet".

Igår var det cirkus med moster E.

Kort sagt. Sommaren rullar på. Vi fyller all vår tid med sol, bad, mys och lekstugerenovering. Lilla T sa just att hennes pappa är bäst i världen på att snickra....gulle!
Idag regnar det dock så det blir inte så mycket målning idag. Även om jag är bra sugen på att kladda lite ;)

Återkommer 


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback