Strandlivet bara fortsätter!

Vilade tre röda ryggar från solen idag. Planerade istället för en eftermiddag och kväll på stranden. Vet inte riktigt hur det gick till med tanke på att det är strängt eldningsförbud, men nygrillade hamburgare på stranden vart det iaf till middag. Gött!! Dryga fem timmar senare återvände hemåt. Då hade solen sjunkit ner bakom trädtopparna på andra sidan sjön. Trötta, blöta och nöjda barn fick tvätta av sig alla spår av blålera och strandliv innan det fullständigt däckade i varsitt hörn av soffan.
Planerar för en förmiddag på stranden imorn, nu vankas det ju komma in regn under eftermiddan så bäst att vara ute i tid imorn. Kalla pannkakor finns redan färdiga i kylen, bara packa om i kylväskan. Torka lite badkläder och ladda med renare handdukar så vi är startklara efter frukost!! Föreslår att vi ska prova någon annan strand än den vi ser från tomten...men icke. Varför liksom? Vi bara går 100 meter så är vi där.... Får vika mig där, kommer inte få med mig dom nån annanstans...inte värt fighten!? Eller?


Storkusin kom förbi på fika idag också. Barnens kusin alltså... Klok tjej som gav mig andra perspektiv på några av mina egna tankar. Tack! ;)

Nu ska jag slappa lite egen-tid.

Återkommer 


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback