En sån som jag? Nej tack!

Livet är bra trist ibland. Inte för att något speciellt hänt, utan bara ändå. Jag är på uruslet humör...känns som lågtryck i hela kroppen. Mår fasen inte bra av de här väderomslagen. Kan liknas med PMS typ, vilket det inte är just nu och då skyller jag på vädret.
Har funderat på om familjen ska ta en Eckerö-tripp imorn? Kan va mysigt att göra nåt. Vi har ingen mer ledig dag tillsammans innan sambon åker på fiskesemester så imorn kan det ju kanske passa gott med en tripp? Jo, midsommar är vi ju lediga förstås men då åker man välle inte till åland heller ;)
Så funderar jag på om jag verkligen vill det eller om det är ett försök att få något att se fram emot. Just nu ser jag bara hur dyrt det blir och hur mycket tjat om än det ena och än det andra, det kommer att bli. Fast jag lutar nog åt en tripp ändå. Jag får nog bjuda till lite om det ska bli nåt?

Barnen sitter nu hellre ute i regnet än inne i soffan brevid mig. Såå hemsk är jag på skalan ;) Pappan som kom hem från svensexa gav dem varsin chokladbit, som jag snabbt röck ur händerna på dem då jag kom in. Städa rummer så skjutsar jag er att köpa lördagsgodis var dealen.... Inga städade rum så långt ögat kan nå... Hårt, jo. Lära sig läxan? Troligen inte. Samma visa nästa gång igen. Skulle också sitta på trappen om jag var dem...buhu!

Så vad ni än gör...gör som barnen...håll er undan. Jag är inte på humör!

Återkommer

Kommentarer
Postat av: annelie

Haha ja fy fasen! 5-åringar kan vara intensiva!

Funderar dock på om det kommer komma någon ålder som är mer light?! ;-) 5-åringar, sen blir det 6-åring, 7-åring osv. :-D



Ja hur mattan fick sån jäkla vind fattar jag inte. Men det är väl det enda troliga? ;) inte lätt att trycka den mot ett träd heller. Måste ju vara två för att bära, men det är klart med lite styrka och fart så kanske man kan mosa den men... Why?! Det ska va nån sur granne då..,

nä skojar bara! Haha, mr vind är nog den skyldige. Tur den flög in i ett träd och inte ett hus eller bil, eller människa.



Hoppas denna dag blir mer tillfredsställande!

Själv åker jag till brorsdotter på kalas!



Kram

2010-06-13 @ 09:49:34
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback