Kvällning

Barnen sitter och mysfikar fruktsallad med youghurt. Tror inte dagens middag med bulgur och bifteki föll dem i smaken lika mycket som det gjorde hos mig! Rackarns tur att det bidde en matlåda också! imorgon står det falukorvs-panna på menyn. Kanske funkar bättre vad vet jag?  I alla fall så handlade vi massa frukt idag när vi till slut kom iväg. Meloner och päron, apelsiner och kiwi. Känns som ett schysst kvällsfika för mina matmonster! Köpte en liten vattenmelon...fyrtio spänn...rena rånet eftersom det bara är skalet som väger... Men det är ju gött, och billigare än godis!
Nu ska vi väl ta och få de små juvelerna i säng. Hoppas på mindre snöande imorgon så vi kan prova skidföret eller kanske spänna fast kudden på rumpan innan en skridsko-tur?? Ja, nåt måste jag ta för oss, så att dessa lediga dagar inte blir helt bortslöade!

Igår städade jag ut alla pantburkar från garaget. För de pengarna fick barnen en cd-skiva som de tjatat om länge och ett pc-spel som både jag och sonen gillar! Gissa om det var massor av burkar... ;)

Nej, läggdax för alla omyndiga personer i detta hus!!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback