snuttigt va?



Tre små rackare kom det i förmiddags. Så på bilden är de ca 6-8 timmar gamla. En som inte klarade sig, den levde iofs men vår kattmamma VÄGRADE att slicka den ren eller bry sig om den för fem öre...så vi fick, nej inte vi... N fick det hemska jobbet att ta bort den och hjälpa naturen på traven lite. Uscha men så är livet och hade inte vi tagit bort den hade den ju dött iaf men efter mer lidande...

Hm, har jag frågat? Är det nån som vill ha kattunge till sommaren? leverans om...hm...ja tolv veckor då... ;)

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hörrudu. Jag gör mitt bästa för att övertala min stelbenta mor... "Jag viiiiiiiill" och stampa med foten i golvet verkar dock inte funka av nån anledning.

2010-03-23 @ 16:40:23
URL: http://jennifergothilander.blogg.se/
Postat av: Trean

Nåt skumt med mammor tror jag...Just den "Jag viiiillllll" funkar lixom inte.... Men du skulle sett min gråtande loppa som kom upp ur källaren... "Buhu, dom e så söta, buhu, buhu, buhu" På riktigt alltså ;)

2010-03-23 @ 17:22:12

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback