Symptom på....??

Proppar i sonen alvedon. Hm, han har huvudvärk och ont i benen. vet inte vad som är vad men jag tror att det kan vara lite från träningen igår. Lite trötthet, även om han sovit mycket i helgen, men trötthet kan ju bli huvudvärk? Oro inför läkarbesök imorgon. Typiskt att den enda läkaren sonen gillar inte ville ta emot oss, för att han inte "jobbar med de problemen" SUCK! Ja, min grabb gillar inte läkare, milt uttryckt.  Så när han nu inte fick komma till "sin" doktor...ja då blir det kanske lite magont (oro)? Fast jag kan tycka att ansträngd andning vid fysisk aktivitet kan hamna hos ÖNH, men se det tyckte inte dom...nepp så nu får vi hålla till godo med barnläkarmottagningen. Säger bara att om det är en av de läkare vi "råkat ut för" tidigare...ja då går jag. Jag VILL ha nån som fattar vad vi pratar om, nån som bryr sig och tänker ta tag i detta. Inte nån direktimporterad som inte kan svenska och som inte fattar att barn kan kräva liite aningens mer pedagogiska tänk än vanliga surtanter på VC..... Usch, jag känner också oro inför imorgon...inte konstigt då kanske att han ligger där inne på sitt rum och skruvar sig-sömnlös.  Näpp, va sitter jag här för? In och killa grabben på ryggen och massera huvud tills han somnar!! Seså marsch pannkaka!!!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback