En liten Update

Tänkte hinna skriva en liten update här iaf.

Sista "prövningen" på nya jobbet gick galant och jag hälsades välkommen. Man kan säga att det klickade direkt och jag vet att jag tagit rätt beslut. Japp, det ÄR rätt att byta jobb nu och jag tar dessa sex månader nu på prov. Känner jag då att det varit mer minus än plus kommer jag att gå tillbaka till mitt nuvarande. Är det mest plus blir jag kvar. Men jag vill verkligen ge detta ett halvår för jag tror inte att det bara kommer vara lätt och roligt...

Två helvetesveckor i antågande. Vill inte tänka på dem just nu så de kan jag berätta om en annan dag...

Varit hos doktorn och inte heller det vill jag berätta om. En annan dag kanske?

Så vad vill jag säga då? Kanske att jag bara ska njuta så förbannat mycket av mina älskade tre. Två dagar ledigt som ska fyllas av mys och pys, fotboll och trädgård. Mer myspys och god mat, gott vin.

Så trött på allt och vill bara vara. Bara vara med mina barn, min sambo och njuta av ledighet.
Jorå så är det, och så får det bli.

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

2010-05-31 @ 00:29:04

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback