Jobb, knölar och kalla femkronor?

Jobb, jobb, jobb...ja det är väl så det ser ut just nu. Har haft tre lediga dagar hittills i maj...öh? What? Vad är det för datum idag... Såg det i helgen då jag öppnade lönesystemet på jobbet för att lägga in en hel del extratider. Visst har jag känt mig otroligt närvarande på jobbet och fullständigt frånvarande i hemmet, men att det var så illa trodde jag faktiskt inte. Oj, vart en lång mening det där...  Jobbar iaf två dagar till och sen på fredag ska jag först till läkaren och kolla upp diverse klumpar och knölar, iskalla femkronor och annat spännande. Näe, det är inget vidare alls och jag hoppas på det bästa! Förklarar allt en annan dag om jag känner för det...
 Sen bär det av till sista slutmötet med nya jobbet. Spännande. Kommer kännas underbart men kort med två lediga dagar! Min andre hälft har ledsnat på hemmalivet och går till jobbet imorgon, med gips. Hm, fattar inte riktigt rutinen på sjukhuset i detta ärende. En vecka till för att vänta på röntgenbilder de hade kunnat ta förra veckan om de varit lite förutseende och haft planering. Jaja, nu ska han jobba iaf och vi längtar efter det fruktade ekorrhjulet just nu!

Hoppas på en helg med lite sol, mycket mys och ännu mer vardagslyx! Kanske en tur med båten. Fiska, grilla. Loppis. Trädgårdsjobb. Bara sånt som får mig att koppla av och finnas i nuet!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback