20101111

Idag har det varit lugnt tempo!
Handlat en sväng med loppan och hämtat sonen med kompis på miniorerna! Städat lite och tvättat lite, druckit alldele för lite kaffe av någon konstig anledning så huvudvärken kommer krypandes nu känner jag.
Ser fram emot kladdkake-fika till kvällen. Kan liksom inte få nog av det goda, speciellt inte det goda mina barn bakar nu och då.
Hoppas innerligt på att vår donna på lönekontoret fixar till det så jag får mina övertidstimmar denna månad. Känner på mig att det kommer rulla penningar kommande månad. Jul och födelsedag som det är.
Får inte till någon sammanhängande text om något särskilt alls idag.
Ska nog ta en kopp kaffe istället...

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback