En hemlighet...

...är något som bara en vet....en hemlighet som två vet är en allmänhet....
Min mamma säger så många kloka saker!

Ser så mycket fram emot julen! Fick klart igår att jag är ledig på natten till juldagen. Vilket jag ansökt om för länge, länge sen. men av någon konstig anledning höll det på att trasslas bort i lönesystemet. Suck!
Men nu är det klart och jag är superduper-lycklig!

Hörde på radio i morse att det nu finns jobb att söka där äldre, överviktiga män med skägg sökes. Tänkte där i bilen medan snön virvlade ner utanför, vart är alla feminister nu då? De MÅSTE väl protestera mot detta? Mansfälla? Kvinnofälla? Jämlikhet? Diskriminering? Könskvotering?
Gäller inte det i juletid?


Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback