Fredag

Tuff natt!
Tös med ont i örat!
Provade ringa barnläkare, eftersom det är inne på dygn tre och då rekommenderas man att låta någon titta i örat. En kvinna som smått hysteriskt deklarerade att de bara tog in små barn med akutare besvär. Jag kände att det inte alls var läge att be om en tid, stackars människa! Hon tyckte vi kunde ringa en husläkare, jag tänkte att vi avvaktar nog. Barnläkarna kanske inte är ensamma om att ha det grön jävligt idag? Ytterligare 40 minuter i telefon kö lockade inte heller. Finns ju husläkarjouren imorgon om det inte vänder åt rätt håll....
Så det var den förmiddagen det....i telefon kö....stressat samtal med en stackars sköterska. Bad henne att lugna sig, att inte stressa så hemskt och jag önskade henne en trevlig helg!  Hon lät gladare och kanske fick sig en tanke, hoppas jag iaf! Efter det tog loppan alvedon, maxdos och sen for vi till småstaden för ett annat hemskt projekt...Storhandling...
Som jag dragit på det. Vill inte! Iofs har vi väl hela frysen full med mat. Men, man ska ju kunna ha något till maten också? Stek blir ju godare om man har potatis till. mackan smakar godare med lite Bregott på... ja ni hajar! Det ekade i kylskåp och skafferi.
Dyrt vart det....och som kassörskan sa "Nu klarar du dig över helgen i af!" Hm...hoppas det! Tog dubbelt betalt f ör ciggen gjorde hon också. SKIT, tänkte jag då jag kom hem. Hur ska man kunna få det tillbaka då? Jag köpte två cigpaket och fyra snusdosor, hon slog in fyra av varje....Som att det inte är dyrt att röka ändå? Provade ändå att ringa, sa att jag inte förväntade mig att bli trodd, men ändå.
Jodå...jag skulle bara komma in så skulle jag få det ordnat. Great! Service, kallar vi det!
Annars då? Jo, som ni ser så har jag förbannat tråkigt! less på att gå hemma nu. Går ju hemma även när jag jobbar så att gå hemma utan att jobba är än värre! Men snart så...snart blir det ekorrhjulet igen!
äsch....det blir bara trist det här!
Så jag....
....Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

STACKARS Inga-Märta Tjingeling! Öronont är bland det värsta som finns när man är liten tös, tro mig! Stora kramen

2010-10-03 @ 17:38:04

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback