Konstnär?

Har fått omdöme och kritik idag. Sånt är alltid tufft, på ett eller annat vis. Att se sig själv och sin roll i något. Att planera och önska för sin egna framtid. Våga begrunda och fatta beslut.

En sak som jag fick god kritik för var att jag kunde slappna av, att jag vågar göra ingenting. En sida hos mig kallar det att vara lat... Beror på var jag är då jag "gör ingenting". Hemma är jag definitivt lat om jag inget gör. På jobbet ser jag det som en uppgift, då gör jag ingenting, alltså gör jag något... Hänger ni med på att jag betonar olika?
Det var iaf positivt...hm...det var från chefen..som gav mig beröm för att inget gör...absurt! Fick även god kritik för det jag faktiskt gör. Vilket är mer självklart i min värld.
Summan av det hela är väl att det såklart finns saker att utveckla. Att det från ledningshåll fanns önskemål om att jag stannade kvar en tid till.
Att chefen tyckte jag var "Erfaren och kompetent, en tillgång i gruppen" Funderar varför jag hade så svårt att ta till mig det som en komplimang? Varför jag direkt misstror henne?
Tänker att det är något hon säger till alla som jobbat länge....vare sig det är sant eller inte... Jag håller väl med henne? Gör jag inte det? Jag inser väl att jag ändå har en kompetens i mitt yrke?
Trodde det, men det var svårt att säga tack och tro på det!

Jaja...programmet idag ser ut som följer...städa, fixa med tvätten. Skicka iväg gubben på jaktvecka. Mysa med barnen. Sitta uppe alldeles ensam alldeles för sent (halva natten). GREAT!

Att bara sitta still, vara tyst och tänka är också en konst!

Ska försöka vara konstnär nu en stund!

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback