20100917

Med en hand i paket ska jag nu försöka få ihop nåt här...
Det gick väl bra igår. Det var mer än vad de trodde först och att det var dax var det inget tvivel om. Skum känsla infinner då man hör från andra sidan den gröna plastduken... "Nu klipper jag på din nerv, det kan kännas lite obehagligt"  Bara att ligga kvar, med en arm som är fast och utan blodtillförsel, låta dem skära, sticka och klippa. Ont? Jodå! Äckligt att höra det dom gör och förstå att det är i min hand det hela utspelar sig.
Högläge är det som gäller nu. Vilket jag fuskat lite med och att bandaget nu spänner som fan kan jag väl inte göra något åt. Törs absolut inte linda av det iaf, kommer ju aldrig att få tillbaka det då... Kan ju vara bra som en indikator på att det är dax för högläge och viloläge också. Men lägger det sig inte till på söndag får jag nog be någon på husläkarjouren att linda om.
frågade om jag skulle kunna börja jobba igen om två veckor. Han bara flinade lite och sa att han skulle börja med att sjukskriva mig i tre veckor och sen "får vi se". Det var mer komprimerat runt nerven än "normalt" för de som gör såna här operationer.... Känns ju hoppfullt...NOT!!
Nä, högläge nu innan fingrarna hamnar på middagsbordet...lätt att förväxla dem med falukorvar just nu...
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mmm lät ju jättemysigt det där!

Ja det är väl bara att gilla läget för dig. Hoppas det läker fint och inte tar alltför lång tid!

Akta så det inte stasar för hårt bara.



Hur fasen får de ihop ditt schema nu förresten! Hua... Lovande! ;)



Kram på sig!

2010-09-18 @ 14:39:19
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: Lillstrumpa

Instämmer med ett litet tillägg "det är bara att gilla HÖGläget för dig."

2010-09-19 @ 10:10:58

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback