20100922

Sjunkit ner i soffan. Trött som man blir efter att man stått ute och fryst i ett par timmar. Har ju varit på sonens träning som vanligt. Att jag aldrig tröttnar ;)


Har idag äntligen fått "tummen ur" och kollat upp barnkör till lilla loppan. Även ridskola. Barngymnastik finns inte. Eller jo, fast det är ju så galet dyrt! Hon får stå ut med en termin på friskis knattegrupp till våren, nu finns inga platser.... Fick tips om yoga. Skulle kanske vara nåt. Tror att hon ska få gå på en prova-på gång iaf.
Fast mest vet jag ju att hon vill in i musikens värld. Speciellt sång!
De flesta grupper, oavsett aktivitet, riktar sig till sexåringar eller äldre. Nu kan man ju tycka att loppan är "stor för sin ålder".  Men, det ÄR stor skillnad på en femåring och en sexåring. Å andra sidan så var ju fem och ett halvt då han började skolans sexårsverksamhet så....
Jaja, hur som helst så är det på G. Lite prova på här och där.... så får vi se vad hon gillar mest sen.

Nu ska jag fixa mig en kopp the och försöka tina upp lite!

Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback