20100923

Fick en smärre chock när jag öppna lönekuvertet idag. En positiv sådan och en sån som inte gör ont alls!

Har haft egen lyxtid idag. Promenerat runt i skogen, med kameran på axeln och svampkorgen i handen.
Gått på stigar som är så välbekanta men med årens gång ändå blivit nästintill främmande.
Hittade lite av skogens guld, det som rådjuren varit snälla nog att lämna åt mig.
Förvälla lite och torka höstkantarellerna. Mums!
Planen för resten av dagen innehåller ett upphämtningsrace av barn. Snabb sväng till småstaden för matinköp.
Försöka få juvelerna att hjälpa till med städning av huset. Frågan där är om jag ska lägga energi på att få dem att hjälpa till eller om jag ska lägga energin på att göra det själv...
Oavsett hur så måste det bli gjort. Tyvärr.
Återkommer


Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback