Försvinna in i väggen?

Städa? Kul är det fan inte! Den som påstår något annat är i mina ögon dum på riktigt! Det finns tusentals saker jag hellre gör än springer runt med en trasa i handen! Så är det bara! Men så kom jag på en genialsik idé som är fullständigt ogenomförbar! Om man på nåt sätt kunde montera in ett gäng dammsugare i golvsockeln, som börjar suga med hiskelig styrka då sockeln fälls upp....allt som ligger på golvet bara försvinner in i väggen! Hallelulja skulle jag säga! Vi har ett alldeles för stort hus, med alldeles för mycket saker, med alldeles för dåligt planerad förvaring. Surfade i ett svagt ögonblick in på IKEA.se....precis som att lådor, hyllor, krokar och galgar skulle vara lösningen? NÄPP, lösningen är RENSA. Varför i hela fridens namn har jag ca 35 kubik med urväxta barnkläder????? Å, hur kul låter det då? Rensa? Näej, får man nånsin lust till sånt. Det är ju sånt ont man är tvungen till mellan varven....suck!
Hrm...nån som vill med till IKEA?? :)
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Jag vill till ikea! Och spara i alla fall nån liten kvadratmeter av de där 35, kanske lite i varje storlek ;) Kram

2010-09-15 @ 09:30:36

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback