Mitt hot mot min vänsterhand!

Sista jobbveckan börjar imorn. Sen blir det en ofrivillig, men ack så nödvändig, frånvaro. Den sjuka handen ska få sig en omgång och blir den inte bra, eller iaf något bättre kan jag lika gärna hugga av den. Inte gör den nån nytta som den är nu. OM den inte är fullproppad med citodon och diklofenak förstås. Men så kan man ju inte leva heller, näe, nu får den bli bra eller så ryker den! 10 dagar kvar! Hoppas lilla nerven kan stå ut dessa dagar nu och inte skada sig mer, utan börja tänka på att den ska läka ihop helt och hållet! Den ska baske mig sluta jävlas med mig och bara ligga stilla och fint och ge sjutton i att växa fast någe mer!
Sen får jag ta ett rejält snack med min höger-näve också. Men det får bli om ett halvår eller hur lång tid den vänstra tänker ta på sig att börja funka igen. För det bara måste den. Kan ju inte gå omkring handlös heller? Eller, vad vet jag? Med smärta eller handlös? Känns som att det kvittar!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback