September den första

Lugnare läge. Har jobbat som en tok både dag och natt senaste dygnet. Nu planerar jag för ett födointag. Stort eller litet spelar ingen roll. Sömn är också ett stort behov som måste tillfredställas, vare sig det vill eller inte.

Imorgon tror jag att det kan bära av ut i skogen med lilla loppan. Var ju hur mysigt som helst sist, även om svampfyndet inte blev så stort. Vilse gick vi också. Fast det märkte vi knappt av, vart ju bara lite längre att gå än vad vi tänkt från början....Håhåjaja

Nej, som sagt, läget är lugnt. Kanske inte under kontroll men lugnt.

Nu pussa på det sovande namnsdagsbarnet som firat sin dag med att göra mål i fotbollsmatchen jag missade ikväll.

Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback