Stöd och stink!

Idag ryker stygnen och ingen är gladare än jag för det! Sjukt skönt att kunna fixa och dona utan stort paket runt handen! Kommer kännas skumt utan stöd och bandage, men det vänjs jag säkert av med ganska snart! Ska inhandla ett armledsskydd också. Borde egentligen haft ett sen flera år tillbaka....
I mitt hus stinker det av all jädra svamp som ligger på tork. HELA köksbordet är täckt av tidningspapper och utspridda på det ligger svampar i mer eller mindre torrt tillstånd. Och det stinker! Luktar inte gott alls! Huavaligen som tant Hildur skulle ha sagt! Eller, "Det luktar stink" som min loppa säger! :)
Näpp, in i duschen med sig, se så!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback