Victory!

Känns som seger idag att ha fått lillkillen till skolan.
Dels var han grymt trött efter gårdagens program. Det var skola, fritids, kalas och ovanpå det träning.
Just idag antog vi att det skulle vara bad med skolan. Har iofs inte sett något på mailen om det, tror att de brukar skicka ut info om det. Men hur som helst ville han absolut inte gå till skolan för att åka till badhuset.
Han som gillar att bada. Hm?
Kravet är tydligen att de ska kunna simma 50 meter för att få åka rutschkana och sånt. Han säger att han inte kan det och att fröknarna på badhuset är så stränga och låter så elaka. Stackarn! Nu blir det för oss att åka till badhuset och träna! Baske mig! Idag på em har jag lovat loppan så då får han hänga med! Sen planerade vi in tisdagar, eftersom den kvällen otroligt nog är obokad av annat....
Men hur som helst! Mycket arga miner och tunga suckar hördes nu på morgonen. Försökte locka fram den glada killen men han satt långt inne i den arga idag. MEN han kom iväg. Modigt! Modigt att övervinna såna här saker.
Nähäpp! Här kan jag ju inte sitta heller.....eller? Näe...jag har ju massor att pyssla med! Känns som en bra dag idag.
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack rara du för kramen!

Ses imorgon! :)



Kram tbx

2010-09-14 @ 00:14:49
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback