Fredag

Host och snörvel. Det blir en hemmadag det! Lika bra att få något vettigt gjort. Eller? Hur som helst så snurrar tvättmaskinen för fullt. Någon som kommenterade det här om dagen...att vårt tvättberg inte var å leka med... Fast jag tycker det är ovanligt litet just nu, inte ett berg direkt, mer en långdragen ås tvärs igenom tvättstugan. Men allt är relativt och jag har börjat klättringen... ;)
Mycket annat i huset som förfallit senaste tiden. Måste försöka komma ikapp med lite av varje. Tidningshögar, saker som inte ligger på sina rätta ställen. Saker som inte har något rätta ställe, men ändå ligger på fel ställe... ? :D
Först av allt ska jag servera mig en kaffeslurk till, torka några snorhorn. Sen, ska jag göra lite nytta! ;)
Just! Kom på! Att jag inte får glömma! Snälla påminn mig igen om jag ändå lyckas glömma! Idag är sista dan ju!! ;)
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker de där sakerna som inte har något rätta ställe men ändå ligger på fel plats och dräller är de allra jobbigaste. Vill ha fler kvadrat att skapa rätt plats till var sak på! Trevlig helg

2011-04-29 @ 09:39:21
URL: http://malisens.blogg.se/

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback