FY17

Är irriterad och arg! Förbaskad och sur! Inget som hjälper!! Har i ilskan över alla prylar som ligger och dräller ÖVERALLT lagt ut säkert 50 auktioner på tradera.... URK! Och inte känns det bättre för det heller... Blir skitarg för att det inte trillar in bud på skiten OMGÅENDE.... BLÄ!!
Näe, dra täcket över huvet kanske? Men har ingen lust! Vill inte sova, vill att barnen sover! Vill inte vara ensam, vill inte ha sällskap. Vägrar sätta mig i soffan, vill bara ligga och slappa.
Helt enkelt på sånt humör där inget hjälper, vad jag än vill! Har absolut ingen som helst lust att sitta vid den här förbannade dumburken. Men göra något annat lockar absolut inte heller!
ÅNGEST!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback