2011-08-15

Dax att åka till jobbet snart! Hoppas på en kväll i lugnt tempo, sånt kan man ju aldrig veta innan. Bara hoppas alla är friska och håller sig på benen, så kan det gå vägen.... Fast, "Går vägen" gör det ju ändå, oavsett. Men ändå...känner för lite lugn ;)
Semester på torsdagmorgon. Loppans första skoldag. Sånt får inte missas! :D
Suttit och kollat runt på resor. Åååh, vill åka nuuuu! Men nästa år. DÅ ska vi åka. Fastnade för ett superfint hotell i Turkiet. Hm, kanske dyrt. Men all inclusive. Kanske lite dyrt. Men superhäftiga pooler. Kanske lite dyrt. Men nära till strand och shopping. Kanske lite dyrt. Men helt klart värt det! Hoppas jag ;) Går inte att boka ännu, men det kommer jag faktiskt göra. Nånstans i världen. Nångång i september 2012. Så det så :P
Näpp, jobba var det ju!
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback