Inte alla...

Inte alla familjer som kan skryta med att de ska ha en 500 årsfest....men det sörni, det kan min! Så nu ska det planeras för en sån fest! Fasen va kul! Hm, nåja...en halvåring som inte fick vara med i beräkningen och en betydligt äldre halvåring som inte heller var med...de kan ju alltid roa sig på egen hand...? ;) Nädå...alla får vara med, men gränsen skulle dras nånstans och om de båda halvåringarna skulle räknas med vart det ingen 500 årsfest...så...ja, det kan bli så ibland :D No hard feelings I hope!
Återkommer

Kommentarer
Postat av: Smuk Som Et Stjerneskud

nu är frågan två... vem är den andra halvåringen och hur kommer allt alltid att handla om halvor när det kommer till denna familj? :)

2011-08-07 @ 18:00:19
URL: http://sometstjerneskud.blogg.se/
Postat av: Trean

StorK*s och lillS**N, det är dom som är halvorna... Finns ingen anledning att eftersträva perfektion när halvt är bäst! Halvor är vi allihopa... ;)

2011-08-07 @ 21:07:43

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback