Kommentar

Japp, femton minuter...MAX...tar det att åka till småstaden... Skulle in och låna mormor'ns bil för att kunna få ihop det med extrajobb och fotbollsmatch.... Lilla Loppan som drabbades av mundiarré pratade både på in- och utandning heeela vägen... Varje mening började med "Mamma? varför..." eller "Mamma, vet du...?"  Som sagt, på både in- och utandning... Så för femtioelfte gången inleds en svada med : "Mamma..."  och det är nu det roliga kommer... ;)
"-Mamma, tänk om jag hade ett blixtlås på min mun, då skulle pappa kunna låsa det med hänglås!"

Som så många gånger förr undrar jag..."Vad får de allt ifrån??" :D
Senaste dygnet har jag svarat på frågor som:
"Varför är det blött i gräset på morgonen?"
"Varför är kisset gult?"
"Hur ser lungorna ut?"
Fan va jag älskar mina kloka, underbara barn!! :D
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback