2011-12-05

Tror att jag börjar få båten att sluta ta in vatten. Det känns som att jag kommit en bit in mot land. Inte alls strandkänning ännu, men det är inte något vidöppet hav jag guppar runt på längre.
Det är givetvis det där'a jobbet jag svamlar om igen...  inte konstigt, det upptar en stor del av mitt liv just nu!
Fan jag är bra på det här! Utan karta och kompass, med en halvgisten eka och trasig åra så får jag nog iland båten ändå. Känns underbart!! :D och det bästa är att ju närmare land, desto finare båt får jag med mig! Ser fram emot att likt min lilla syster få segla en fin skuta i framtiden, landkrabba som jag är ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback