Det gnager och gnager....

Ja herregud! Om man nu får säga så? Det är som mycket nu och jag känner att jag har mindre och mindre koll på någonting överhuvudtaget.... Att bemanningen inte är klar till imorgon ger mig en viss klump i magen. JAG tänker banne mig vara ledig. I need it soooo very much!! Badly!! Men vem sjutton ska jobba då? Känner att jag borde ha löst det, men hur?
Imorgon är det Lucia i skolan, en speciell människa fyller år och jag vill faktiskt vara ledig. Även om det dåliga samvetet gnager... vet ju hur hårt jag blir tvingad att pressa personalen. Och de kämpar, fantastiska människor. Sen att jag på två dagar denna vecka fått ihop 5 timmar övertid räknas inte för samvetet...det gnager lite hur som helst ändå. ;)
Nu får det bli ett glas rött. Bastu med hjärtat. Somna på soffan med juvelerna och imorgon får en av husets VIP:are frukost på sängen och skönsång ;)
Återkommer

Kommentarer

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback