Så här är läget just nu....

Knäcken är slut...kvar återstår feber och hosta. Fan. Det är jul snart. Har inte bassiluskerna också jullov? Vansinnigt jävla irriterande, faktiskt. Kan säga så här... febertermometer är överflödigt här i vår sjukstuga...om det knappt går ner glass i sjuklingarna...då är det illa. Sen som alla barn har de tre pigga minuter varje halvtimme...då slåss de så toverna yr för att sen däcka i varsitt soffhörn igen.
Får försöka se nåt positivt i detta iaf. Att jag får tid hemma för att julstäda kanske? Eftersom jag jobbat i helgen så vart det inte mycket av den aktiviteten här...jo iofs, garaget vart urplockat så grannen får plats med bilen över vintern. Vi kan ju duka långbord på mustangen? Why not? ;)
Nä, jag är inte så sur och ilsk som man kanske kan tro. Bara stressad över att inte kunna vara på jobbet och göra klart det jag har hängande över mig...
Återkommer

Kommentarer
Postat av: M

Sluta genast upp med det! Tänk istället att det inte är långt kvar innan de klarar sig helt själva hemma sjuka. Passa på att pyssla om och hönsa medan du kan!!! Annars kommer du sitta som en 55 plussare på jobbet och längta tillbaka till VAB:dagarna... Det kanske du kommer göra ändå men du förstår hur jag menar! Kram och krya på er

2011-12-20 @ 08:35:28

Titta vidare :)strong>

Jag heter :
Kom ihåg mej nu :)

Min msn är : (kommer ej visas)

Bloggen jag har heter :

Jag vill faktiskt säga :

Trackback